Hoge boetes voor gebruik hoogzwavelige stookolie | Schuttevaer.nl

2022-07-29 21:33:06 By : Ms. Sandra Liang

De kapitein en de hwtk van een bulkcarrier hebben vorige week in Duitsland hoge boetes gekregen voor het gebruik van hoogzwavelige brandstof. Het schip was met een lading kolen onderweg van de Russische haven Ust-Luga naar Nordenham aan de Weser.

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Dus ze hadden op open zee moeten gaan bunkeren, bunkertanker naar de rede laten varen, dat is milieuvriendelijker zeker? Met kans op olie-knoeiers op slingerende schepen.

Om te reageren op dit bericht moet u ingelogd zijn. Klik hier om in te loggen. Uw reacties worden altijd ondertekend met uw volledige persoonsnaam.

Loek Verheijen houdt zich bij de Rijksrederij voornamelijk bezig met de vlootverduurzaming van de Rijksrederij. Hij is na...

De Franse trawler DK-759027 verscheen donderdag 21 juli aan de loskade van IJmuidense visafslag. Het was de eerste keer d...

De marges in de maritieme maakindustrie staan onder druk, blijkt uit de nieuwste economische barometer van brancheorganis...

Het nieuwe directieschip van Port of Amsterdam, de Neo Orbis, wordt gebouwd door Next Generation Shipyards (NG Shipyards)...

De M26.3 familie van motorfabrikant Baudouin heeft onlangs het Stage-V certificaat verkregen. Dat gebeurde in samenwerkin...

Havenmedewerkers van Felixstowe, de belangrijkste vrachthaven van het Verenigd Koninkrijk, hebben ingestemd met een staki...

Meld je hieronder aan voor de nieuwsbrief.

© 2022 ProMedia alle rechten voorbehouden

De kapitein en de hwtk van een bulkcarrier hebben vorige week in Duitsland hoge boetes gekregen voor het gebruik van hoogzwavelige brandstof. Het schip was met een lading kolen onderweg van de Russische haven Ust-Luga naar Nordenham aan de Weser.

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Dus ze hadden op open zee moeten gaan bunkeren, bunkertanker naar de rede laten varen, dat is milieuvriendelijker zeker? Met kans op olie-knoeiers op slingerende schepen.

Om te reageren op dit bericht moet u ingelogd zijn. Klik hier om in te loggen. Uw reacties worden altijd ondertekend met uw volledige persoonsnaam.

Je kunt er niet omheen, Nederland is een superjachtbouw land. Iets om trots op te zijn? Of moeten er vanaf de kade eieren...

Een cruiseschip om vluchtelingen op te vangen in de Prinses Margriethaven in Zwolle hindert de binnenvaart, daarom moet v...

Vijftig historische schepen trokken in een sliert van Rotterdam naar Gouda voor de viering van Gouda Waterstad750, een dr...

Tussen de sluis van Wintam en Kruibeke, op de Schelde, is donderdagmiddag een matroos overboord geslagen op een binnenvaa...

Rederij Amasus Shipping prijkt aankomend Eredivisie-seizoen op de linkermouw van het shirt van voetbalclub FC Emmen. Daar...

De binnenvaartschepen Weslie en Daya zijn onderweg met de, inmiddels ontgaste, lading maïs. De schepen lagen een week sti...

Meld je hieronder aan voor de nieuwsbrief.

© 2022 ProMedia alle rechten voorbehouden